Pri poskytovaní našich služieb získavame o Vás nasledujúce údaje:
Pri kúpe alebo rezervácii vstupenky, či už online, telefonicky alebo osobne od Vás potrebujeme Vaše kontaktné údaje, t.j. meno, priezvisko, telefónne číslo a email, aby sme mohli vybaviť Vašu objednávku a zaslať Vám Vaše vstupenky prostredníctvom emailu, prípadne SMS správy.
Platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o.. V prípade platby bankovým prevodom budete presmerovaní na internetové bankovníctvo Vašej banky. Citlivé údaje, ktoré zadávate do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi. Platby vyúčtováva a zasiela spoločnosť TWR PLAY s.r.o., ktorá rieši tiež Vaše reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
Vaše kontaktné údaje a údaje o Vašich objednávkach a rezerváciách spracúva tiež oddelenie služieb zákazníkom spoločnosti Ticketware, na ktoré sa môžete obrátiť v prípade, ak Vám neboli zakúpené vstupenky doručené:
e-mail: podpora@cinemaware.eu
V prípade, ak máte problém s platbou za vstupenky obráťte sa prosím na spoločnosť GoPay:
e-mail: gopay@gopay.cz
tel.č.: GoPay +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h)
Viac o tretích stranách sa dozviete nižšie.
V prípade, ak sa rozhodnete registrovať sa do vernostnej zóny a vytvoriť si v nej konto, zbierame Vaše meno, priezvisko, email, telefónne číslo, dátum narodenia a mesto, v ktorom bývate. A to aby sme vedeli s Vami komunikovať, viesť Vám vaše konto do vernostnej zóny a poskytovať Vám jej výhody.
V prípade, ak ste nám udelili súhlas, spracúvame Vaše kontaktné údaje za účelom zasielania Vám nášho newslettru o novinkách a pripravovaných akciách a špeciálnych ponukách.
Získavame tiež údaje o tom, ako používate našu webstránku, kedy ju navštevujete, čo vyhľadávate, ako sa na stránke pohybujete. Tieto údaje uchovávame a používame na na zlepšenie a personalizáciu našich služieb, ako aj na marketing. Informácie o pohybe na našej stránke využívame na analytické účely, aby sme rozumeli, ako ľudia používajú našu internetovú stránku, či vedia vždy ľahko nájsť, to, čo hľadajú, prípadne čo máme zmeniť aby bola pre používateľov užívateľsky príjemnejšia.
Vaše údaje, používame tiež na zaistenie bezpečnosti poskytovaných služieb, aby sme reagovali na nároky, ktoré boli voči nám uplatnené, pri konaniach pred štátnymi a inými orgánmi, ktoré kontrolujú našu činnosť, a aby sme vymáhali nároky, ktoré nám vznikli. Medzi kategórie tretích osôb, ktorým sprístupňujeme osobné údaje z týchto dôvodov, patria napríklad súdy, štátne a iné orgány príslušné na výkon kontroly nad našou činnosťou, na riešenie sporov alebo vykonávanie rozhodnutí, či naši právni a účtovní poradcova a audítori.
Vaše osobné údaje spracúvame na nasledovných právnych základoch:
Plnenie zmluvy á predzmluvných vzťahov – v prípade kúpy alebo rezervácie vstupeniek a zriadenia konta vernostnej zóny.
Súhlas – najmä v spojitosti so zasielaním komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách, či pri iných formách marketingu. Každý udelený súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať, čo však nemá vplyv na zákonnosť spracúvania pred jeho odvolaním. Zo zasielania komerčnej komunikácie o novinkách a aktuálnych ponukách sa môžete odhlásiť TU, prípadne kliknutím na príslušný odkaz, ktorý sa nachádza v každom newslettri.
Plnenie našich zákonných povinností – pri uchovaní údajov o Vás a Vašej objednávke v našom účtovníctve alebo pri sprístupnení údajov štátnym a iným orgánom, ktoré vykonávajú dohľad nad našou činnosťou alebo ktoré riešia spory, či vykonávajú rozhodnutia.
Náš oprávnený záujem – pri zlepšovaní a personalizácii našich služieb, niektorých marketingových činnostiach, či v súvislosti s bezpečnosťou a ochranou práv, tak ako sme uviedli vyššie. V týchto prípadoch vždy starostlivo zvažujeme, či spracúvanie nebude predstavovať neprimeraný zásah do Vašich práv.
Ticketware SE Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému |
Hlavná 23, 917 01 Trnava IČO: 48 298 034 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Po, vl. č. 10376/T |
GOPAY s.r.o. Poskytovateľ platobných služieb |
Planá 67, 370 01 České Budějovice, ČR IČO: 26 046 768 zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu v Českých Budějovicích, oddiel: Sro, zn. C 11030 |
TWR PLAY s.r.o. Poskytovateľ vyúčtovania a zasielania platieb |
Hlavná 23, 917 01 Trnava IČO: 47 445 190 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vl. č. 41256/T |
Dáta do tretích krajín nie sú prenášané.
V súlade s požiadavkami platnej legislatívy vykonávame všetky potrebné bezpečnostné, technické a organizačné opatrenia, aby sme Vaše osobné údaje chránili. Elektronické údaje sú uchovávané v chránených databázach na serveri spoločnosti Ticketware, kde sú zabezpečené pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Všetky osoby, ktoré prichádzajú do styku s osobnými údajmi klientov majú povinnosť dodržiavať mlčanlivosť o informáciách získaných v súvislosti so spracovávaním týchto údajov.
V prípade kúpy a rezervácie vstupeniek, likvidujeme Vaše osobné údaje 30 dní po konaní podujatia, na ktoré ste si vstupenky kúpili. V prípade, ak si zriadite konto do vernostnej zóny, osobné údaje, ktoré súvisia s Vašim kontom uchovávame, kým máte konto zriadené, keďže sú nevyhnutné na to, aby sme vedeli pre Vás konto prevádzkovať. V prípade, ak používame Vaše osobné údaje za účelom doručovania komerčnej komunikácie na Vašu e-mailovú adresu alebo v iných prípadoch, kde ste nám udelili súhlas, uchovávame tieto údaje, kým nám príslušný súhlas neodvoláte. V prípadoch využívania Vašich údajov na základe nášho oprávneného záujmu, uchováme Vaše údaje, kým neodpadne dôvod ich spracúvania. Avšak nie vždy keď odpadne niektorý z dôvodov spracúvania musí nevyhnutne prísť k vymazaniu Vašich osobných údajov nakoľko tieto môžeme spracúvať aj na iný účel s iným právnym základom.
V prípade, ak si uplatníte akékoľvek z nižšie uvedených práv, budeme Vás o vybavení Vašej žiadosti informovať do 30 dní odo dňa jej doručenia k nám. V odôvodených prípadoch môžeme uvedenú lehotu predĺžiť na 60 dní, o čom Vás budeme informovať. Ak si chcete Vaše práva uplatniť prosím, kontaktujte nás na XXX. V prípade, ak si želáte Vaše osobné údaje vymazať, kliknite sem
Máte právo získať od nás potvrdenie o tom, či sa o Vás spracúvajú osobné údaje a v prípade, ak Vaše osobné údaje spracúvame, poskytneme Vám informáciu o tom, aké údaje o Vás spracúvame, za akým účelom, komu boli Vaše osobné údaje poskytnuté, či boli prenesené do tretej krajiny a ako dlho budeme Vaše osobné údaje uchovávať.
V prípade, ak máte za to, že spracúvame o Vás nesprávne osobné údaje, máte právo nás požiadať o ich opravu.
Máte právo na vymazanie Vašich osobných údajov, v prípade ak sú splnené nasledovné podmienky a neuplatňujú sa zákonné výnimky: údaje a) už nie sú potrebné na účely, na ktoré sa získavali, b) odvoláte súhlas na spracúvanie Vašich osobných údajov, c) Vaše osobné údaje sú spracúvané na základe legitímneho záujmu našej spoločnosti a neprevažujú oprávnené dôvody na spracúvanie alebo namietnete spracúvanie za účelom priameho marketingu, d) osobné údaje sa spracúvali nezákonne.
V prípade, ak by boli Vaše osobné údaje zverejnené a Vy si uplatníte právo na vymazanie, vymažeme aj takéto zverejnené osobné údaje. Zároveň budeme informovať ostatných príjemcov Vašich osobných údajov, že ste si uplatnili právo na vymazanie a mali by teda vymazať všetky odkazy na Vaše osobné údaje, ak to bude technicky možné so zreteľom na dostupnú technológiu a náklady na vykonanie týchto opatrení.
Máte právo požiadať o dočasné obmedzenie spracúvania v prípade, ak máte za to, že o Vás spracúvame nesprávne osobné údaje alebo vaše osobné údaje spracúvame nezákonným spôsobom.
Máte právo získať osobné údaje, ktoré o Vás spracúvame na základe súhlasu a/alebo zmluvy a sú spracúvané automatizovanými prostriedkami, a to v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte. Máte tiež právo preniesť tieto údaje k ďalšiemu prevádzkovateľovi. Ak je to technicky možné, prenesieme na Vašu žiadosť Vaše osobné údaje priamo k Vami zvolenému prevádzkovateľovi.
Máte právo namietať z dôvodov týkajúcich sa Vašej konkrétnej situácie spracúvanie Vašich osobných údajov, ktoré je vykonávané na základe nášho oprávneného záujmu vrátane namietania proti profilovaniu založenému na našom oprávnenom záujme.
Vždy máte právo namietať voči spracúvaniu Vašich osobných údajov ak sa tieto spracúvajú na účely priameho marketingu.
V prípade, ak sa domnievate, že spracúvanie Vašich osobných údajov je v rozpore s platnými právnymi predpismi na ochranu osobných údajov, máte právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, a to prostredníctvom kontaktných údajov uverejnených tu: https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk/node/148
Prevádzkovateľom pri spracúvaní Vašich osobných údajov sme my:
Ster Century Cinemas s.r.o.
Vajnorská 11803/89
Bratislava 831 04
IČO 47 907 380
Okresný súd Bratislava, Vložka číslo: 100669/B
e-mail: zilina@stercentury.sk
webstránka: stercentury.sk
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe
I. Úvodné ustanovenia a definície pojmov
1.1 Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové a iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou STER CENTURY CINEMAS, s. r. o., Pluhová 2, 831 03 Bratislava, IČO: 47907380, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 100669/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránkywww.stercentury.sk alebo jej podstránok zilina.stercentury.sk, kosice.stercentury.sk, prievidza.stercentury.sk a snv.stercentury.sk. Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
1.2 „Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach multikín prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino STER CENTURY CINEMAS“).
1.3 „mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky www.stercentury.sk a jej podstránok pre jednotlivé kiná a to: zilina.stercentury.sk, kosice.stercentury.sk, prievidza.stercentury.sk a snv.stercentury.sk s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Kina STER CENTURY CINEMAS prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránku www.stercentury.sk. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do kinosály. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
1.4. Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
1.5 „Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
1.6 Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu stercentury@stercentury.sk
II. Spôsob zakúpenia vstupenky
2.1 Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránkywww.stercentury.sk po výbere mesta, filmu a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby GoPay.
2.2 mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na neobsadené miesta.
2.3 Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet dospelých a počet zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlo vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
2.4 Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány GoPay, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá objednávka dokončená.
2.5 Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GoPay v časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky system.cinemaware.eu a zobrazí sa mui jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu realizovanej úhrady v banke.
2.6 Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
2.7 Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
2.8 Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
2.9 Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný, nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene so zľavnenej vstupenky na cenu za dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
2.11 Jednou transakciou možno zakúpiť max. 10 ks mailTicketov.
III. Odstúpenie od zmluvy a výmena elektronických vstupeniek
3.1 Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy. Bez ohľadu na vyššie uvedené, môže Zákazník požiadať Prevádzkovateľa o výmenu zakúpenej E-vstupenky po splnení podmienok uvedených nižšie.
3.2 O výmenu mailTicketu je možné požiadať e-mailom na stercentury@stercentury.sk v čase otváracej doby kina, ktorá je určená podľa programu (vždy najneskôr 30 min pred začiatkom predstavenia, na ktoré sa mailTicket vzťahuje), alebo osobne v kancelárii manažéra kina počas otváracej doby Kina STER CENTURY CINEMAS (najneskôr 30min pred začiatkom predstavenia, na ktoré sa mailTicket vzťahuje). Žiadosť o výmenu mailTicket bude posúdená zodpovedným pracovníkom Prevádzkovateľa s ohľadom na platný reklamačný poriadok Prevádzkovateľa https://zilina.stercentury.sk/klient-3/kino-17/stranka-4211. Zákazník berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nie je povinný vyhovieť jeho žiadosti o výmenu mailTicketu a každá žiadosť bude posudzovaná individuálne.
3.3 Výmenu mailTicket je možné uplatniť iba na transakciu ako celok, tzn. na všetky mailTicket zakúpené prostredníctvom jednej transakcie.
3.4 Ak Zákazník uplatní žiadosť o výmenu príslušnej mailTicket po uplynutí vyššie uvedených lehôt, bude takáto žiadosť o výmenu mailTicket odmietnutá z dôvodu jej neskorého uplatnenia.
3.5 V žiadosti o výmenu mailTicket je potrebné uviesť meno, priezvisko, telefonický kontakt, potvrdenie o platbe, číslo mailTicketov.
IV. Reklamácie
4.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
4.2 Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné za podmienok stanovených reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý sa nachádza na internetovej stránkehttps://zilina.stercentury.sk/klient-3/kino-17/stranka-4211 a v priestoroch Kín STER CENTURY CINEMAS.
V. Osobné údaje a ich ochrana
5.1 Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5.2 Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa v sekcii Ochrana osobných údajovhttps://zilina.stercentury.sk/klient-3/kino-17/stranka-13515. Zákazník berie na vedomie, že je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
VI. Alternatívne riešenie sporov
6.1 Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na stercentury@stercentury.sk). Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránkeec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.